siimsblogg

Direktlänk till inlägg 18 september 2012

TIPS:SIMS!

Av Tilda - 18 september 2012 19:22

Nu tänkte jag TIPSA så himla mycket!

(Vill du bli tipsad?skriv en kommentar härunder..)


Först och främst tänkte jag tipsa om en sida där ni kan beställa SIMS hüüber billigt och fraktens tid är ungifär tre dagar?

Fast övernaturligt ligger på några hundra fortfarande eftersom det är nysläppt!

Redo? *Trumvirvel*...www.cdon.com tror att de flesta vet det,men nu är det speciall pris!

Kolla in!

Dessutom så ska jag påminna er om att de finns flera 'Gamla Sims' som står på lager och väntar på dig!

Stadsliv,Husdjur,Utomhuslyx,Hidden Springs,I Rampljuset...


Vad väntar ni på?de är billiga nu!

Och ni som har alla Sims,ni är grymt fräna,själv har jag inte det.

Men jag gör en massa forskningar på skolarbete och så.

En gång på Svenskan så forskade jag så mycket om EA så det inte går att förklara,gjorde ett litet forsknings projekt.

Bild lånad från Google


Men mer tips kommer nog när jag kommit hem från Afrika resan,ni får hålla er uppdaterade.


 
 
Ingen bild

isa

29 september 2012 08:40

Hoppas det kommer ut nått erbjudande: Ta 2 sims betala för endast 1.... HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!!!!!

 
Ingen bild

isa

29 september 2012 08:41

Då skulle ja ta övernaturligt och årstider
hoppas bara att det kommmer

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilda - 20 september 2012 16:25

56 dagar tills Årstider släpps! Det kommer bl.a vara massa blixtar,vindar och oväder kan dyka upp! Simmarna kan bli sjuka,b.la  kan dem bli allergiska mot blommor. Det kommer inte komma en ny värld till Årstider, Det kommer en ny kategori som k...

Av Tilda - 18 september 2012 19:57

Bild lånad från Hanna Widerstedts blogg.

Av Tilda - 18 september 2012 18:55

Igår kväll hade jag lite tid över så jag klickade in på Youtube och kollade på Machinima's,det är folk som gör  en video med en bra låt / favoritlåt MED SIMSGUBBAR! Finns så många som gör så bra,jag klickade in på NepthetsYUI's kanal och det kom ...

Av Tilda - 18 september 2012 18:07

Å nej,Menar inte spelet 'Årstider' era tokar! Men jag ska ut och resa till Afrika (Gambia) i December i två veckor,från den 4 till den 18./No bloggning då. Kanske ställer in något eller gör en speciallare?Men när jag kommer hem så är det endast e...

Av Tilda - 17 september 2012 18:30

Hej mina otroligt kreativa & snälla läsare. Jag älskar Sims,ni älskar sims,eller tror jag iaf!   Ni har säkert märkt att The sims 3 Övernaturligt Limited Edition är ute i butiken. Jag blev väldigt sugen på att köpa det efter att sökt upp nog ...

Presentation


Hej & välkommen till THE SIMS - blogg.
Jag som äger denna blogg heter Tilda och är 12 vintrar gammal.
Här skriver jag allt du behöver veta.
Fråga? Skriv vid frågerutan och lämna en kommentar,tack!

Har du problem med ditt sims eller är det något du undrar?.

Skicka en fråga och få svar inom kort.
Om jag är ute och reser så svarar jag direkt när jag är tillbaka och är på spår.
Jag vill inte ha "Är du tävlingssugen frågor,för det är jag inte...." 

2 besvarade frågor

Kort info.

Jag är:

Online

Kommande:

-

Omröstning

Har du Övernaturligt,och isåfall,vad tycker du om spelet hittils?
 SÅ BRA! Bästa Simset hittils!!!
 Det var bra,fast finns bättre.
 Har tyvär inte det,Men det verkar så kul!!!
 Jag tänker inte köpa det.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards